У закладах профтехосвіти Одеської області поєднують навчання із практикою

12 вересня 2018, 14:10
Gallery item
Gallery item
Gallery item
Gallery item
Gallery item
Gallery item
Gallery item
Gallery item
Gallery item
Gallery item
Gallery item
Gallery item

У шести закладах профтехосвіти Одеської області впроваджують дуальну форму навчання. Про це стало відомо під час Всеукраїнського семінару з питань розвитку професійної освіти. У заході взяли участь заступник Міністра освіти і науки Павло Хобзей, заступник голови Одеської ОДА Сергій Колебошин та освітяни з різних областей України.

«Дуже приємно, що Всеукраїнський семінар приймає саме Одеська область. Думаю, це, зокрема, данина реформам, які ми проводимо в системі профтехосвіти. Подекуди до професійно-технічної освіти у суспільстві спостерігається поблажливе ставлення, успішною вважають модель "школа, а потім виш”. Але профтехосвіта — це той стрижень, на якому все тримається. Це робота токарів, механізаторів, дорожніх працівників, і без них всі інші “модні” професії неможливі. Ми покращуємо якість професійної освіти, враховуючи вимоги роботодавців. З 1 вересня на базі шести закладів профтехосвіти ми впровадили елементи дуального навчання, аби подолати розходження між теорією та практикою, освітою та виробництвом», — заявив Сергій Колебошин.

Дуальна освіта передбачає врахування запитів підприємств до змісту освіти, навчання студентів під час трудової активності, а також залучення персоналу з виробництва у якості інструкторів до викладання.

Зазначимо, в Одеській області триває процес модернізації професійно-технічної освіти. Для цього у 2018 році передбачено 22 мільйона гривень. Наразі, зокрема, проводиться робота по створенню Аккерманського та Дунайського центрів професійно-технічної освіти.

Нагадаємо, модернізація та розвиток професійно-технічної освіти — один із ключових пріоритетів програми голови Одеської обласної державної адміністрації Максима Степанова «О-12. Дванадцять кроків назустріч сучасній освіті». Нові стандарти підготовки фахівців формуються у партнерстві із бізнесом регіону. Відтак, випускник професійно-технічного закладу має отримати гарантоване робоче місце, а працедавець – професіонала.