Максим Степанов передав у Кабмін законопроект щодо «реанімації» порту Рені

31 травня 2018, 13:10
Gallery item
Gallery item
Gallery item
Gallery item
Gallery item
Gallery item
Gallery item
Gallery item
Gallery item
Gallery item
Gallery item
Gallery item

В акваторії Ренійського порту інвесторам можуть надати податкові пільги на реалізацію масштабних проектів та розвиток портової інфраструктури. Для цього в Одеській обласній державній адміністрації спільно з «Адміністрацією морських портів України» розробили проекти щодо внесення змін до Закону України «Про спеціальну економічну зону «Рені» та Податкового кодексу України. Голова Одеської обласної державної адміністрації Максим Степанов передав ці документи Прем'єр-міністру Володимиру Гройсману.

«Якщо законопроект буде підтримано, перші три роки інвестори в порту не сплачуватимуть податок, потім три роки оподаткування буде частковим — лише половина загальної суми. Після шести років — оподаткування на загальних засадах. Це щодо крупних інвесторів. Ми також пропонуємо подовжити термін роботи спеціальної економічної зони до 2040 року, адже останні роки в порту Рені вона існувала лише на папері. Все це має стати поштовхом для розвитку», — підкреслив під час Ukrainian Ports Forum-2018 голова Одеської обласної державної адміністрації Максим Степанов.

Очільник регіону також зазначив, що загальна територія спеціальної економічної зони порту Рені складає близько 94 гектарів, але наразі використовується лише її третина. Саме тому ця територія при наявності податкових пільг має зацікавити великих інвесторів. У свою чергу, Віце-прем'єр-міністр України Володимир Кістіон зазначив, що законопроект має отримати підтримку Уряду.

«Питання, які піднімалися керівником Одеської області щодо вільної економічної зони задля відновлення чи реанімації порту Рені абсолютно підтримується Урядом. Тому що в наших непростих економічних умовах повинні бути креативні підходи, щоб забезпечити ефективність ведення робіт, у тому числі, в порту Рені, який, на превеликий жаль, по різних об'єктивних і суб'єктивних причинах, знаходиться у недоброму стані. Ми обов’язково знайдемо правильні рішення», — підкреслив Володимир Кістіон.

Зазначимо, показники вантажопереробки ДП «Ренійський морський торговельний порт» в останні роки суттєво знижуються. Якщо у 90-х роках обсяг вантажів становив 10,5 мільйонів тонн, то у 2017 році він становив вже 0,2 мільйони тонн. Також на підприємстві постійно зростає заборгованість з виплати заробітної плати і зменшується чисельність штатних працівників.

Нагадаємо, спеціальну економічну зону «Рені» на території Ренійського морського торгівельного порту створено у березні 2000 року.

Довідка. Спеціальна економічна зона — територія, в межах якої відповідним законом України встановлюється і діє спеціальний правовий режим господарської діяльності та спеціальний порядок застосування і дії законодавства України.