Information about Contact Center

Контактний центр Одеської області

Урядова «гаряча лінія» - 1545

Урядова «гаряча лінія» – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.

Звернення приймаються фахівцями Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень.

Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово.

Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»:+38 (044) 284-19-15 (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку).

Громадяни також мають можливість подати електронне звернення до органів виконавчої влади черезвеб-сайт Урядового контактного центру: www.ukc.gov.ua

Контактний центр Одеської області - Державна установа функціонує з грудня 2012 року

м. Одеса, площа Бориса Дерев'янка, 1

(0482) 64-99-62

(048) 737-54-53

oda_kontcentr@odessa.gov.ua

Контактний центр Одеської області як суб'єкт Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади здійснює діяльність щодо забезпечення оперативного розгляду органами виконавчої влади Одеської області звернень, що надходять з урядової «гарячої лінії», та відносяться до компетенції Одеської обласної державної адміністрації.

З цією метою звернення з урядової «гарячої лінії» направляються працівниками Центру на електронні адреси посадових осіб структурних підрозділів обласної державної адміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, районних державних адміністрацій, виконавчих комітетів рад міст обласного значення, відповідальних за здійснення взаємодії з Центром, для розгляду та надання відповідей заявникам по суті порушених питань.